10 Mayıs 2016 Salı


İKİ ÇİFT AYAKKABI

Ayakkabı deyince biz kadınların hakikaten aklı gidiyor mu diyeyim ne diyeyim ama benim aklım hakikaten gidiyor. internet üzerinden sık sık ayakkabı alışverişi  yapar oldum. Özellikle son keşfettiğim sitelerden birisi  ikicift.com seçenek açısından beğendiğim ve son trendleri takip eden sitelerden biri oldu.



Eskiden daha çok topuklu ayakkabılara yönelirken, artık rahat etmek istediğim için genellikle düz topuklu ve spor tarz ayakkabılara yöneliyorum.


Bu yaz için tercih edebileceğim, hem düz ve rahat hem de zarif ayakkabılardan biri de bu tatlı Mary Jane'ler oldu. 

Tabi düz ve spor ayakkabıları ve babetleri ne kadar rahat bulup, sevsem de her kadının gönlünde yatan stiletto aşkı her ne kadar çok kullanamasam da bende de hala devam ediyor. Zarif ve rahat bir stilettoya asla hayır diyemeyeceğim. :)

Sizin bu yaz ayakkabı stiliniz nasıl olacak, benim gibi düz olsun rahat olsun mu diyorsunuz yoksa sıcağa ve rahatsızlığa rağmen stilettodan vazgeçemeyenlerden misiniz..
Sevgiler..

MUTLU GÜNLER J 

3 yorum:

  1. ikicift.com' dan severek alışverişi imi yapiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Stiletto aşığı olarak ikicift.com'dan severek alişveriş yapiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ne zamandır düşünüyordum ayakkabı almayı sayenizde kafamda nerden alacagım netleşti tavsiyeniz için teşekkürler

    YanıtlaSil