29 Nisan 2016 Cuma

                     
                       KURU ŞAMPUAN





Kuru Şampuan Kullanımında Bilinmesi Gereken 5 İpucu



Saç yağlanması hemen hemen herkesin sorunudur. Zamanımız az ve acilen evden çıkmamız gerekiyorsa ve  saçlarımız ise bir daha dışarı çıkamayacağımızı  garantilemiş gibi görünüyosa günü kurtaracak bir süper kahramana ihtiyacımız var demektir.  Bu görevi kuru şampuan başarıyla yerine getiriyor.Ancak  kuru şampuanı kullanırken dikkat etmemiz gereken bazı noktalarda mevcut.Adım adım doğru kullanım şeklini inceleyelim.
1.Sorunun köküne inin
Kuru şampuan kullandığınızda, şampuanı saç köklerine doğru sıkarak yağlanmanın başladığı noktaya uygulamanız çok önemli. Elidor Kuru Şampuan fazla yağı emmede gerçekten başarılı ve güzel bir kokuya sahip. Artı olarak geride herhangi bir kalıntı bırakmıyor.



2. Böl ve yönet
En iyi sonuçları elde etmek adına, saçınızı küçük ve uğraşılması kolay bölümlere ayırmanız ve her bölümün köklerine uygulamalısınız.
3. Stil için savur
Kuru şampuanı saçınıza bir kez sıktığınız anda, bununla yetinmeyin. Kafanızı  ve tabi ki saçınızı- sağa sola savurarak ve yavaşca masaj yaparak kuru şampuanı saçınıza uygulayın. ( Eğer kuru şampuanı fazla sıktığınızı düşünüyorsanız, saçınızı daha fazla ellemeyin. Bu, saçınızın daha da yağlanmasına sebep olacaktır.) Saçınızın daha kolay şekil almasına yardımcı olacak bu yöntem, size gerçekten hız kazandıracak.
4. Tara tara tara!
Eğer saçınız ince telli ise, kuru şampuan uyguladıktan sonra saçınızı geriye doğru fırçalamanız, şampuanın eşit bir şekilde dağılmasına yardımcı olacak ve saçınıza hacim kazandıracaktır.
5. Normal şampuana ara verin
Saçınızı çok sık yıkıyorsanız, saçınızın olağandan fazla yağ üretmesine sebep olabilirsiniz; bu yüzden saç yıkama sıklığınıza dikkat edin.(Üç günde bir ya da iki günde bir kez.) Saçınızı yıkamadığınız zamanlarda, kuru şampuanın tam etkisini hissedecek ve saçınıza yeni bir arkadaş kazandıracaksınız.










FİYAT: 16.99 TL










9 yorum:

  1. bu kuru şampuanlardan ben daha önce kullandım saç dökülmesine sebep oldu bu konuda sizlerinde bir açıklaması var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her saç belli dönemler içerisinde dökülmelere maruz kalabilir. Bu döküleriniz ya mevsimsel değişiklik nedeniyledir ya da kuru sampuan saç tipinize uyum sağlamamış olabilir. Sağlıklı günler :)

      Sil
  2. Ben kullandim hala da kullaniyorum gayet başarılı bir ürün :)

    YanıtlaSil
  3. Benim saçlarım da çok çabuk yağlanıyor böyle bir ürün arıyordum ve aradığımı buldum sayenizde ����

    YanıtlaSil
  4. Saçıma tek iyi gelen şampuan

    YanıtlaSil
  5. bende kullanıyorum kesinlikle tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
  6. Verdiğiniz bilgilerle saçlarım eskisindrn daha güçlü ve daha sağlıklı ��

    YanıtlaSil
  7. Yaz aylarının kurtarıcısı ve özellikle benim gibi ince telli saçlarınız varsa herkes gönül rahatlığıyla kullanabişir

    YanıtlaSil